jeudi 7 janvier 2010





Et voila, the card I made tonight after doing some blog hopping today. I'm writing this message on my new portable computer so I can't give you the link to the blog which inspired me, I'll do that later. Anyway, when I saw the original card I couldn't wait to re-create it with one of the SU! background stamps. I hope the colour looks like it does in real life, kraft card stock (again), 'pépite de chocolat' and 'presque marine' ink, highlighted with a white gel pen. I need to buy this word set in French because I love it, love it, love it!

10 jan - here is the blog I was inspired by http://nikiestes.typepad.com/my_paper_creations/

5 commentaires:

Vanou a dit…

Elle est superbe... comme toutes les autres d'ailleurs.
J'adore cette résolution d'une carte par jour.. POurvu que ça dure toute l'année !! lol
Bises
Vanou

Moira a dit…

Excuse-moi Vanou mais j'ai dis que c'est pour le mois de janvier!!!!!!!!!!!! Mais je m'amuse bien et c'est un plaisir de lire les commentaires!

ateliersdeval a dit…

absolument magnifique

valou a dit…

Elle est superbe cette carte Moira !
C'est un plaisir de voir tes nouvelles cartes au jour le jour !!Bravo on dirait que tu es partie pour arriver à tenir tes résolutions !!félicitations !

elodie a dit…

whouha hou j'adore cette carte
je vais m'en inspirer elle est trop belle
j'adore ce que tu fais bravo